• Obniżka

Eric Clapton - Unplugged LIMITED EDITION ULTRADISC PŁYTA WINYLOWA

1 499,00 zł
790,00 zł Zniżka 709,00 zł
Brutto

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 1 499,00 zł

Wyświetl historię cen produktu

Wydanie MoFi - Specjalna Edycja nr unikatowy 007489 ( album zafoliowany )

Ilość
dostępny

  • Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 500 PLN Darmowa dostawa przy zakupach powyżej 500 PLN
  • Atrakcyjne warunki kredytowania Atrakcyjne warunki kredytowania
  • Przyjmujemy sprzęt w rozliczeniu Przyjmujemy sprzęt w rozliczeniu

ZMASTEROWANE Z ORYGINALNYCH TAŚM-MATEK I LIMITOWANE DO 10 000 NUMEROWANYCH KOPII

Unplugged Erica Claptona to znacznie więcej niż album. Pozostaje majestatycznym obrazem chwili w czasie; nieupiększony wgląd w duszę jednego z najbardziej legendarnych artystów muzycznych; wizjonerska podróż do inspiracji, które pomogły ukształtować postać Claptona; ponowna eksploracja i ponowna ocena głęboko osadzonych korzeni; kontynuacja dziedzictwa krytycznego bluesa; element konstrukcyjny, na którym wyrósł podgatunek; wyrzutnia zarówno dla późniejszego odrodzenia kariery, jak i odkrycia. Odwieczny ulubieniec audiofilów i najlepiej sprzedające się wydawnictwo koncertowe wszechczasów, Unplugged nabiera teraz nieodpartego blasku, który naprawdę daje ci miejsce w pierwszym rzędzie w Bray Film Studios.

1.Signe

2.Before You Accuse Me

3.Hey Hey

4.Tears in Heaven

5.Lonely Stranger

6.Nobody Knows When You're Down and Out

7.Layla

8.Running on Faith

9.Walkin' Blues

10.Alberta

11.San Francisco Bay Blues

12.Malted Milk

13.Old Love

14.Rollin' & Tumblin'

Ściśle limitowana do 10 000 numerowanych kopii, wytłoczona na MoFi SuperVinyl w RTI i zmasterowana z oryginalnych taśm-matek, kolekcjonerska edycja ultra-hi-fi UltraDisc One-Step 180g 45RPM 2LP firmy Mobile Fidelity wzmacnia przeboje na dziś – i na wieki, które nadejdą . Przewyższając brzmienie wszystkich poprzednich wersji, usuwa wszelkie pozostałe ograniczenia, zapewniając przejrzystą, żywą, niezwykle bogatą w niuanse prezentację płyty, która zdobyła sześć nagród Grammy – w tym nagrody za Album Roku, Najlepszy Męski Rockowy Występ Wokalny i Najlepszy Rockowa piosenka. Rozległość i głębia sceny dźwiękowej, pełnia tonów, naturalne trzaski i rozciąganie strun gitary, realistyczne narastanie i opadanie poszczególnych nut oraz rolowanie wokalu Claptona osiągają poziom demonstracyjny.

Umieszczony w luksusowym pudełku, tłoczenie UD1S Unplugged ma specjalne tłoczone folią obwoluty i wierną oryginałowi grafikę, która podkreśla splendor nagrania i najwyższą jakość reedycji. Nie szczędzono wydatków. Pod względem dźwiękowym i wizualnym ta reedycja UD1S istnieje jako artefakt kuratorski, który należy zachować, dotknąć i zbadać. Jest przeznaczony dla wymagających słuchaczy, którzy cenią sobie jakość dźwięku i produkcję oraz chcą w pełni zanurzyć się w sztuce – i wszystkim, co wiąże się z albumem, od obrazów po wykończenie.

Naprawdę wszystko w Unplugged ma znaczenie. Sprzedany w ponad 10 milionach egzemplarzy w Stanach Zjednoczonych i ponad 26 milionach egzemplarzy na całym świecie, utwór z 1992 roku rezonuje ze słuchaczami wszystkich pokoleń i przemawia uniwersalnym językiem. Nagrany dla MTV przed bardzo małą publicznością 16 stycznia 1992 roku, 14-utworowy zestaw stał się drogowskazem dla przyszłych akustycznych przedsięwzięć, które były świadkami ponownej analizy ich katalogów przez artystów wszystkich ras i, w wielu przypadkach, tak jak tutaj Clapton, umieszczenie znanych oryginałów w świeżych kontekstach i odsłonięcie porywających wersji materiału na okładki. Nie trzeba dodawać, że sesja Claptona zamieniła seriale MTV w program, którego nie można przegapić, w którym wkrótce wezmą udział Rod Stewart, Tony Bennett, Nirvana, Pearl Jam i inni.

Rozpoczynając swój występ porywającym utworem instrumentalnym, Clapton natychmiast zagłębia się w styl, który pierwotnie zwrócił jego uwagę jako brytyjskiego nastolatka na początku lat 60.: amerykański blues. Wspierany przez znakomity zespół, w skład którego wchodzą gitarzysta Andy Fairweather Low, pianista Chuck Leavell, basista Nathan East i perkusista Steve Ferrone, Slowhand dostarcza rytmiczne, stukające palcami wykonanie utworu „Before You Accuse Me” Bo Diddleya, które ogłasza, że ​​ponownie łączy się z jego muza. To, co następuje przez prawie następną godzinę, porusza serce, wstrząsa duszą, porusza umysł i ożywia zmysły.

Oczywiście nie można mówić o Unplugged bez włączenia „Tears in Heaven”, uderzającej ballady, którą Clapton napisał o śmierci swojego czteroletniego syna. Bardziej emocjonalny, bezpośredni, oszczędny i uzdrawiający niż wersja studyjna wydana rok wcześniej, trzeszczy intymnością, dojrzałością, wzruszeniem, szczerością, słodyczą i integralnością, które kształtują cały koncert. Rzeczywiście, sposób, w jaki Clapton oprawia tutaj innych ulubieńców – na przykład przekształcając „Laylę” w zrelaksowany, wygodny spacer i rozmyślając nad przyprawionymi falami płynącymi przez „Old Love” – wskazuje zarówno na twórcze odrodzenie, jak i radosną akceptację kolejnej fazy jego kariery .

I właśnie ten kierunek (dwa z trzech następnych albumów Claptona byłyby projektami wyłącznie bluesowymi) jest tym, co naprawdę sprawia, że ​​Unplugged jest tak niezastąpiony. Równoważny pod względem mistrzostwa, jeśli nie głośności, do produkcji, która przyniosła mu przydomek „God”, interpretacje „San Francisco Bay Blues” Jessego Fullera (wraz z kazoo!), „Hey Hey” Big Billa Broonzy'ego, „Walkin' Blues” Roberta Johnsona ” i „Malted Milk” oraz „Rollin' & Tumblin'” Muddy'ego Watersa pokazują uczonego profesora w swoim żywiole i wszystkie koła się obracają.

Pod każdym względem sesja Unplugged Claptona była słuchaniem umówionym, kiedy ukazała się w sierpniu 1992 roku. Wraz z pojawieniem się tłoczenia UD1S MoFi, ta sensacja jest pilniejsza niż wcześniej.

Więcej o Mobile Fidelity UltraDisc One-Step i dlaczego jest lepszy

Technika UltraDisc One-Step (UD1S) firmy Mobile Fidelity Sound Lab pozwala ominąć straty pokoleniowe nieodłącznie związane z tradycyjnym trzyetapowym procesem powlekania, eliminując dwa etapy: produkcję płyt macierzystych i macierzystych, które są tworzone w celu uzyskania wielu stempli z każdego wyciętego lakieru. . W przypadku galwanizacji UD1S stemple (zwane także „konwertami”) są wykonywane bezpośrednio z lakierów. Ponieważ każdy lakier daje tylko jeden stempel, trzeba wyciąć wiele lakierów. Proces UD1S firmy Mobile Fidelity pozwala na uzyskanie ostatecznej płyty LP z najniższym możliwym poziomem szumów. Usunięcie dwóch etapów procesu platerowania ujawnia również szczegóły muzyczne i dynamikę, które w przeciwnym razie zostałyby utracone w wyniku standardowego procesu wieloetapowego. Dzięki UD1S każdy aspekt produkcji płyt winylowych jest zoptymalizowany w celu wyprodukowania najlepiej brzmiącego albumu winylowego dostępnego obecnie.

MoFi SuperVinyl

Opracowany przez NEOTECH i RTI, MoFi SuperVinyl jest najbardziej wymagającym związkiem winylu, jaki kiedykolwiek opracowano. Miłośnicy analogu nigdy nie widzieli (ani nie słyszeli) czegoś podobnego. Niezwykle kosztowna i niezwykle pracochłonna w produkcji, specjalna zastrzeżona mieszanka dotyczy dwóch konkretnych obszarów ulepszeń: redukcji szumów tła i ulepszonej definicji rowków. Kompozycja winylowa zawiera nowy barwnik bezwęglowy (podnieś dysk pod światło i zobacz) i tworzy najcichsze powierzchnie na świecie. Ta formuła o wysokiej rozdzielczości pozwala również na tworzenie czystszych rowków, które są nie do odróżnienia od oryginalnego lakieru. MoFi SuperVinyl zapewnia najbliższe przybliżenie tego, co inżynierowie wytwórni słyszą w laboratorium masteringowym.

1 Przedmiot