Przesyłki realizowane na terenie Polski dostarczane są poprzez firmę kurierską DHL, InPost (tylko paczkomaty) lub kuriera AUDIOtrendt. Dostawa następuje w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania przesyłki. Szczegóły przesyłki są przedstawione w wiadomości e-mail, potwierdzającej wysyłkę zamówienia.

Wszystkie paczki wysyłane firmą kurierską lub paczkomatami są ubezpieczone na pełną wartość produktu.

Konsumentom zaleca się sprawdzenie stanu towaru po dostarczeniu przesyłki oraz w przypadku widocznych uszkodzeń mechanicznych w obecności kuriera spisanie odpowiedniego protokółu. Sprawdzenie przesyłki przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu kurierskiego. W przypadku wystąpienia uszkodzenia sugeruje się, aby Klient jak najszybciej skontaktował się ze sprzedawcą telefonicznie pod numerem: 12 686 10 15, 12 358 63 43, 509 188 477, 791 063 315 lub mailowo na adres kontakt@audiotrendt.com.pl.

Koszt dostawy jest zawsze podawany na karcie produktu i dotyczy wysyłek dokonywanych na terenie Polski.

W przypadku wysyłek zagranicznych koszt ustalany jest indywidualnie.